Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2013

Θα συνεργαστεί η ΔΗΜΑΡ με τον ΣΥΡΙΖΑ; Δείτε τι αποκάλυψε ο Σπ.Λυκούδης

O γενικός γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής της ΔΗΜΑΡ αναφέρθηκε στο πολιτικό εύρος της διαφωνίας του με τον πρόεδρο του κόμματος Φώτη Κουβέλη, αλλά και στο ενδεχόμενο  μελλοντικής συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ.

«Το συνέδριο, όπως όλα τα συνέδρια όλων των κομμάτων σε όλο τον κόσμο, και πολύ περισσότερο τα συνέδρια της Αριστεράς, όταν αποτιμούν μία περίοδο και προσδιορίζουν τις πολιτικές της επόμενης περιόδου που έρχεται, κουβέντα γίνεται και η κουβέντα είναι ζωηρή. Διότι οι αποτιμήσεις ποτέ δεν είναι σύμφωνες από όλους. Όπως επίσης και ο προσδιορισμός της ακριβούς πολιτικής για το μέλλον επίσης δεν είναι απολύτως βέβαιο ότι θα βρίσκει σύμφωνους τους πάντες. Εκεί λοιπόν, σε αυτά τα δύο κομμάτια, εγώ έχω εκφράσει τη διαφωνία μου και όχι σε όλο το κείμενο των θέσεων που περιλαμβάνει εξαιρετικά κομμάτια σε άλλα θέματα», είπε ο κ. Λυκούδης, ξεκαθαρίζοντας πως η διαφωνία του δεν σημαίνει αυτόματα και την ρήξη με το κόμμα του Φώτη Κουβέλη.

«Εγώ θέλω μια πιο ανοιχτή ΔΗΜΑΡ στα άλλα κεντροαριστερά κόμματα. Εκεί έχω εκφράσει τη διαφωνία μου​» τόνισε ο κ.Λυκούδης και πρόσθεσε  «Θα πάμε σε συνέδριο ζωντανό, δύσκολο συνέδριο, αντιπαραθέσεις θα υπάρχουν, εγώ είμαι απολύτως βέβαιος ότι όταν θα τελειώσει το συνέδριο η ΔΗΜΑΡ θα είναι ενωμένη όπως ήταν πάντα», χαρακτηρίζοντας σχεδόν απίθανη την περίπτωση συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ.

«Με βάση τη σημερινή αντίληψη για τα πράγματα του ΣΥΡΙΖΑ, τα παρόντα και τα μέλλοντα, η δυνατότητα να συμπράξουμε είναι πάρα πολύ μικρή, έως ελάχιστη, έως απίθανη. Είναι βασικά μέσα στην πολιτική επιδίωξη κάθε κόμματος να επιχειρεί όχι μόνο να καταθέσει στην κοινωνία τη δική του πολιτική –εννοώ για τη ΔΗΜΑΡ- αλλά να προσπαθεί να επηρεάσει και άλλα κόμματα προς τη σωστή, κατά τη γνώμη της, κατεύθυνση. Μακάρι ο ΣΥΡΙΖΑ να ξαναδεί τις βασικές του στρατηγικές και τις βασικές του πολιτικές και να ανοίξει ένας δρόμος συνάντησης» είπε ο κ.Λυκούδης μιλώντας στον Real Fm και τον Νίκο Χατζηνικολάου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...