Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2013

Λυκούδης (ΔΗΜΑΡ): Επιθυμώ μια πιο ανοιχτή ΔΗΜΑΡ στα άλλα κεντροαριστερά κόμματα

Την άποψη ότι η ομαλότητα στην χώρα και η Δημοκρατία μπήκαν στο στόχαστρο των δολοφόνων των δύο νεαρών, μελών της Χρυσής Αυγής, εξέφρασε ο γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής της ΔΗΜΑΡ, Σπ.Λυκούδης.

Μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Real Fm, ο κ.Λυκούδης αναφέρθηκε και στη διαφωνία του με τον πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ, Φ.Κουβέλη.

«Η διαφωνία μου προσωποποιείται με βάση τα δημοσιεύματα ενώ δεν είναι έτσι. Εγώ κατέθεσα διαφωνία ως προς τις θέσεις που ακούστηκαν στην κεντρική επιτροπή», σχολίασε αρχικά ο κ. Λυκούδης, τονίζοντας ότι ο προσδιορισμός της πολιτικής για το μέλλον δεν είναι απαραίτητο ότι θα βρει στήριξη από όλους.

«Εγώ θέλω μια πιο ανοιχτή ΔΗΜΑΡ στα άλλα κεντροαριστερά κόμματα. Εκεί έχω εκφράσει τη διαφωνία μου. Είμαι απολύτως βέβαιος ότι όταν τελειώσει το συνέδριο ή Δημοκρατική Αριστερά θα είναι ενωμένη» είπε ο κ.Λυκούδης.

«Σήμερα το ΠΑΣΟΚ ασκεί πολιτικές που η ΔΗΜΑΡ δεν συμφωνεί. Αντιλαμβάνομαι και δέχομαι τις επιφυλάξεις της Κεντρικής Επιτροπής, ότι πάρα πολύ δύσκολα θα μπορούσαμε να ταιριάξουμε. Είναι πολύ σημαντικό, η Δημοκρατική Αριστερά να πάρει πρωτοβουλίες», σχολίασε ο κ. Λυκούδης.

Αναφερόμενος στο ΣΥΡΙΖΑ και στο ενδεχόμενο συνεργασίας, ο κ.Λυκούδης ανέφερε: «Η ΔΗΜΑΡ έχει συνεργαστεί με την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, κόμματα ένοχα για το παρελθόν. Πολύ περισσότερο μπορεί να συνεργαστεί με ένα αριστερό κόμμα που μας χωρίζουν πολλά πολιτικά. Μακάρι ο ΣΥΡΙΖΑ να ξαναδεί τις βασικές του στρατηγικές και τις βασικές του πολιτικές και να ανοίξει ένας δρόμος συνάντησης».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...